LilleNille

fredag, juli 14, 2006

Rai rai

Ikke all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Artister som skal opptre i Trønderlag bør nesten vite om DDE og Åge Aleksandersen. Eller hvordan er det mulig å bo i Norge og ikke ha hørt om DDE med alle avisoppslagene og radiospillingene de trønderske musikerne har hatt i mange år?

Aylar har ikke fått med seg dette. Hvis LilleNille hadde vært i hennes sko, ville uvitenheten om trøndersk musikk forblitt en personlig hemmelighet, spesielt i forkant av en opptreden i Namsos.

Aylar er flink til å gjøre penger på eget utsene, men LilleNille ville ha slått henne i en musikkquiz. LilleNille vet nemlig hva DDE er. Så flink, så flink….

2 Comments:

At juli 15, 2006, Anonymous Anonym said...

Aylar er jo et kapittel for seg.
"Jeg har ligget med Robbie Williams. Ops, nei, det har jeg visst ikke"
Dama har utseende, men når det skorter såpass mye på intelligensen nøyer jeg meg med å være gjennomsnittlig pen.

 
At juli 16, 2006, Blogger LilleNille said...

Jeg vil ikke si noe negativt om Aylar, men hun bør ikke svare på alle spørsmålene fra journalistene.

 

Legg inn en kommentar

<< Home