LilleNille

tirsdag, mai 09, 2006

LilleNilles tre viktige russeprinsipp

Hvis russen, eller personene som er russ, følger tre enkle, men viktige prinsipp kan feiringen bli flott både for russen og for resten av befolkningen.

-Respekt for andre mennesker.
-Respekt for andres eiendommer, også eiendommer som er offentlige.
-Vær morsom, men ikke på andres bekostning.

LilleNille syns disse reglene bør være selvskrevne, men så enkelt er det dessverre ikke. Det bør være unødvendig å minne russen om at andres frihet, eiendommer og selvrespekt er viktig, også i første del av mai måned.

5 Comments:

At mai 09, 2006, Anonymous Anonym said...

Jeg hater russen med hver celle i min kropp. Idag har de angrepet ALLE elever som kommer deres vei og helt øl på alle i første klasse, samt noen i min også. Jeg har gjemt meg under pulten.

 
At mai 09, 2006, Blogger LilleNille said...

Hater ikke russen, men LilleNille liker ikke krenkelser uansett om det er russen eller andre som står bak.

 
At mai 09, 2006, Anonymous Anonym said...

Når russedressen dras på, renner vettet ut. Gjelder ikke alle, men dessverre brorparten av russen.
Selv synes jeg hele russetida var oppskrytt og krampeaktig, og jeg er simpelthen sjeleglad for at det er en engangsopplevelse.
Russen er som ulvene - tøffe i flokk, men feige som dritt i ensom majestet.

 
At mai 09, 2006, Blogger LilleNille said...

Heisan catmo.
LilleNille hadde en fin russetid, men er glad den er over. Sånt kan aldri bli gjentatt med suksess. Du er inne på noe angående flokk. Dette gjelder ikke bare russen.

 
At mai 09, 2006, Anonymous Anonym said...

Nei, LilleNille - det gjelder ikke bare russen.
Men det var en velpassende metafor i denne settingen ;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home